tisdag 26 februari 2013

Växer så det knakar...

Här går det undan med tjejernas planteringar, dom tycker att det är såå kul att det växer så fort :). Jag är väldigt nyfiken på vitlöken och undrar om det är så gott med själva blasten som jag läst, det återstår att se...är det gott så kommer jag att prova plantera ner en hel vitlök så att det kommer upp lite mera och samtidigt är det snyggt att ha framme på köksbänken:). 


I morgon tror jag att spegeln blir klar att visas upp...bara hänget kvar men jag har fått tänka om några gånger då det inte blir riktigt som jag planerat, men nu så hoppas jag att det blir bra...

2 kommentarer:

  1. Oj vad roligt att det har växt:) det måste era barn gilla!
    / Lisa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja dom tycker att det är roligt att pyssla om sina planteringar och se dom växa :) / Katja

      Radera