måndag 25 februari 2013

Loppis fynd

Här är mina senaste fynd, jag hittade en spegel som hänger i ett läder snöre, snygg så som den är men ändå kunde jag inte låta bli att göra om den lite. Den är inte färdig ännu men men så fort den är det så visar jag hur det blev...Sen köpte jag en fyrkantig kruka från cult design, den kommer jag att plantera lite örter i till sommaren och sen en liten trä burk som nog också kommer att målas om men har inte bestämt mig ännu.



Vi var ju även på auktion i söndags och jag säger bara...gud vad kul! :) Det fanns jätte mycket fint och till bra priser så dit ska jag absolut snart igen, jag köpte inget utan kollade mest in läget och hur allt fungerade. Så till nästa gång så har jag pengar i plånboken och raggsockor på fötterna för det var kallt :). Nu är det dags för sängen så jag orkar med morgondagen...natti natt! :)

2 kommentarer:

  1. oj,oj! vilka fynd :) Spegeln är hur snygg som helst!

    /S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, det är riktigt kul när man kan fynda.
      Håller på att göra om den lite, kommer upp bilder snart :)

      Radera