söndag 17 februari 2013

Tjejerna planterar

Igår så hade tjejerna en planterings dag med sin pappa...dom var i väg till lite olika blombutiker och handlade med egna pengar och allt :). Väldigt uppskattat var det och jag hade stolta tjejer som visade upp sina planteringar när jag kom hem.


Det blev lite dekorationsgräs som är roligt då det växer ganska fort, dom går ju och tittar varje dag om nått hänt och då är det ju roligt om det inte tar allt för lång tid...



Sen blev det vitlök i dom små vita krukorna, tydligen så kommer blasten upp ganska fort och den kan man använda i matlagning, det ska bli kul att se vad det blir av dessa:).


Nu står dom i fönstret och vi hoppas att det snart ska börja växa...spännande :).


4 kommentarer:

  1. Hej! vad kul med plantering :) spännande och se vad det blir.
    Kul att du hittat min blogg och att du besöker den. Ni har ett fint hem själva och besöker oxå din blogg, är bara så dålig på att lämna "spår" efter mig.
    Spegeln kommer från Ikea http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/30133522/ har själv bara satt upp för syns skull ett band i siden. Gillar det massor. Och bäst av allt! kostade bara 200 kr. Önskar dig en fin vecka :)

    /S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket!
      Gud vilken bra ide med spegeln, det blev jätte snyggt med bandet...tror att jag kommer härma dig lite :)
      Och kul när det inte behöver kosta så mycket...Önskar dig med en fin vecka / Katja

      Radera
  2. Svar
    1. Här syns inte tummen upp med det gör det när jag kollar med min mobil :)...Kram kram!

      Radera