lördag 16 februari 2013

Nytt till hemmet

Nu börjar jag bli lite trött på snön och längtar till våren...Jag vill ha mera färger, mera ljus och se knoppar på träd och buskar. Men det är ju ett tag kvar dit så istället tar jag in lite färg i hemmet och till tjejernas förtjusning så blir det Rosa :).  


Så i veckan var jag på jakt efter rosa kuddar men en del var fel rosa och andra lite för dyra i mitt tycke. Men till sist så hittade jag dom här och dom passade perfekt...lagom rosa.


Det är fortfarande tomt på väggarna men jag vill inte heller ha för mycket, så det är svårt men dom här runda speglarna fick komma upp på prov...och jag tror att dom kommer att få sitta kvar :)


En ny vedkorg blev också inhandlad då den gamla gått sönder och inte går att bära med längre, det va synd för jag gillade den men den här blev också fin...fast jag vet inte om det blev så mycket lättare att bära för den är lite tyngre än den förra.


Det blev lite shoppat men det är roligt med lite nytt nu när våren snart är här...Sen har jag även köpt färg så snart ska penseln fram för här ska det målas loppisgrejer :).






4 kommentarer:

  1. Ni har det så fint! Väntar på ditt nya loppisfynd och vad du nu hittat på o göra :) ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja jag ska bara få tummen ur :) och sätta igång, hoppas på att kunna visa senare i veckan...Kram

      Radera
  2. Jätte fint med lite färg, gillar verkligen den där rosa :) va roligt att måla loppis saker, det skulle jag också behöva göra. Vi kanske kan starta en sån här målarkväll :)
    Ha det bäst så hörs vi, kram Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja det känns bra nu när allt är lite grått och trist...Ja vi får ta och träffas för att pyssla lite det skulle vara kul. Ha det så bra du med så hörs vi av Kram kram!

      Radera