fredag 22 februari 2013

Sportlov

Den här veckan har det varit sportlov här hos oss...I går var vi iväg och åkte pulka och idag blev det badhuset, riktigt roliga dagar har vi haft. Kameran fick följa med till backen så här följer lite bilder därifrån.


Så härligt väder vi hade den här dagen, det var några minusgrader men nu börjar det kännas att solen värmer en hel del, jag fick en känsla av att våren inte är så långt borta :).


Den här backen är väldigt stor och en aningen för brant för min smak, jag märker att jag blivit lite feg med åren :)...så tjejerna fick åka själva med pappa, stjärtlappen vågade jag dock prova på till tjejernas förtjusning:).


Det är alltid kul att åka utför men sen blev det lite jobbigt när man ska tillbaka upp...tur att man kan få lite hjälp, det blev ett riktigt träningspass för pappa:).


6 kommentarer:

  1. Härligt och så fina bilder! Väntar att vi också får komma ut snart, har varit sjuka nu i 3 veckor...
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är så skönt ute nu, det känns verkligen som att våren är nära nu :). Vad tråkigt att ni varit sjuka hoppas ni är på bättringsväg...kram!

      Radera
  2. Ohggykhgkllhjkljjhyyhftugyghgsfgdyhffyhgujf

    SvaraRadera
    Svar
    1. Här har lilltjejen varit i farten och lämnat en kommentar till mamma :)

      Radera
  3. Vad härligt det ser ut !! och vad kul att du gjorde ett avtryck inne hos mig så jag kunde hitta hit ...:)

    Ha en fin lördagkväll.

    Pernila

    SvaraRadera
  4. Ja det var super härligt :) Kul att du titta in här!/ Katja

    SvaraRadera