torsdag 21 februari 2013

Bokmal

Dom här fina och bra "bokmalarna" har min äldsta dotter gjort...helt underbara :). Det är så härligt att barnen gillar att pyssla och vara kreativa.


Den här kommer att användas garanterat för jag tappar alltid bort vart jag är i boken, trots hundöronen jag viker :). 


Min fick fina rosa vingar, perfekt nu när jag är insnöad på rosa...Jag får hejda mig själv för jag ser fina rosa grejer överallt...Jag tror att jag har en blivande bloggerska här hemma för hon tycker att det är himla roligt att visa upp sina fina grejer här:).


7 kommentarer:

  1. Vad hon är duktig! Ja det här med att blogga blir nog något hon säkert också börjar med för hon har ju verkligen talanger till en massa. Inte kan man heller komma in här utan att kommentera dessa härligheter! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det är alltid roligt att läsa dina kommentarer så det hoppas jag att du fortsätter med :)Hon blev så glad när jag läste detta för henne :) / katja

      Radera
    2. Vad glad jag blir :) Ja det ska jag absolut göra! Kanske vi också kan få lite tips nån gång hur vi gör de här fina "bokmalarna" :) för de är så fina och bra presenter att skicka via posten!

      Radera
  2. Oj vad fint! Vilken duktig dotter du har. Hon tar nog efter sin mamma!
    Kul att titta in på din blogg det är en bra blandning:)
    / Nina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Dottern blev såå glad när jag läste upp din kommentar :). Kul att du gillar att titta in här!/ Katja

      Radera