måndag 11 februari 2013

Smoothie

Den här veckan var det ju meningen att jag skulle komma igång med träningen igen, men så blir det tyvärr inte för jag har en envis hosta som inte vill ge sig, himla tråkigt...men jag tar tag i kosten i stället :). 


Min frukost blev en banan-smoothie och en knäckemacka...supergott!   


Banan smoothie

1 Banan
1/2 burk kvarg 1%
2 dl lättmjölk
och lite funlight jordgubb för sötma :)



Föll i skratt när jag såg den här bilden på min mobil, minstingen tycker också om att fota, en riktig liten härmapa...Jag var så inne i mitt fotande så jag märkte inte att hon knäppte några bilder, snacka om koncentrerad :).


4 kommentarer:

  1. Dom kan dom små med tydligen:) dom gör som sin mamma... Gillar din blogg! Krya på dig.
    / Emma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja dom kan mer än man tror dom små liven :). Tack så mycket!

      Radera
  2. Gud va brun du är :) vi måste ses snart. Jag åker till Spanien på fredag och blir borta i 9 dagar, så nån gång efter det :) hälsa familjen så gott, kram Malin
    ( jag är också ett stort fän av din blogg :)

    SvaraRadera
  3. Ja lite färg har jag fått men det känns som att det snart är borta, det försvinner så fort när man kommit hem :) Jaha då är det din tur att åka till värmen och slippa detta snöväder, ha det så bra så hörs vi av när du kommit hem...Kul att du gillar bloggen :) Kram !

    SvaraRadera