tisdag 12 februari 2013

Nytt av gammalt

Jag har länge funderat på vart jag ska ha dom här fina figurerna som är köpta på loppis, och vad jag ska ha dom till. Tyckte att dom var såå fina men att dom saknade något...


Med porslinpennorna så fyllde jag i figurerna och då blev dom klockrena enligt mig:). Det är ju så kul att man kan förändra saker man redan har så att det känns som nytt...sen fick det bli lite blommor som hår...jag är super nöjd :). 


Nu här dom hittat till sin rätta plats på dom öppna hyllorna jag har i vardagsrummet, där står dom fint och jag blir glad bara av att titta på dom :).




10 kommentarer:

  1. Du är så duktig och påhittig :-)! Kram Tess

    SvaraRadera
  2. Tja! Det hade du gjort bra! Det gör mycket när man orkar o har intresse för sånt! Det är alltid lika kul o öppna din blogg. För den har alltid något nyt o roligt,du har gjort. Många kramar till er alla! //Sussu

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, vad kul att höra! Kram till er med och trevlig resa :)

      Radera
  3. Denna gillar jag. Vad fint det kan bli med lite svart färg!
    // Lisa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja att lite färg kan göra så mycket, kul att du gilla det! :)

      Radera
  4. Super fint :)/kram Malin

    SvaraRadera
  5. Så fina Katja :) Toppen ideer du har och jag gillade även din bild "Fika?". Du hittar på en massa kul och alltid nåt man vill prova! Härliga du! Kram!

    SvaraRadera
  6. Tack så mycket, vad roligt att du gillar det jag gör och att det smittar av sig :) Kram!

    SvaraRadera