måndag 18 februari 2013

Min nya snygga mysdress

Den här härliga mysdressen var nog mitt bästa köp i från Thailand, kul med lite fina myskläder istället för mina gamla urtvättade...


Var bara tvungen att visa er storlekslappen...XL :) Det känns ju lite så där när man tränat och kämpat på med bra kost i flera månader...men dom stämmer ju inte riktigt överens med storlekarna här hemma :).


Och här ser ni mig i min nya favorit mysdress...en aningen obekväm framför kameran hi hi...
Idag har det storstädats här hemma så i morgon får jag lov att hoppa ur denna och komma ut lite, vi får se vad vi hittar på...


4 kommentarer:

  1. Gud va snygg den va :) jag är också jätte sugen på en ny/Malin

    SvaraRadera
  2. Tack! Vi får gå på jakt efter en på stan när du kommer hem :) kram!

    SvaraRadera
  3. WOW!!! Så ska det se ut. Du visar upp din bra sidor. Mera sånt!!
    //MakeMakkara

    SvaraRadera