torsdag 20 december 2012

Magiska vinterland

Förra veckan passade jag på att ta lite vinterbilder, det var ju så fint ute...Det är verkligen kul att fota men jag har mycket att lära mig och tålamodet till det är inte det bästa, jag vill bara kunna fota det jag ser med ögat och att kameran ska fånga det, men så lätt är det ju inte riktigt :) 
Snart lämnar vi Sverige i några veckor för Thailand, då ska kameran med och jag ska försöka ta lite fina sommarbilder istället. Får se hur det går med bloggen där nere sen men jag kommer i allafall att försöka uppdatera lite då och då.


Idag blir det en fullspäckad dag, jag ska hinna med en hel del, ner på stan för att handla sista julklapparna och handla julmaten, tur att det är tomtenatta ikväll på stan då är affärerna öppna sent :)  Det är faktiskt skönt för jag har inte känt av så mycket julstress i år, men det beror nog på att jag släppt lite på alla måsten, det blir bra ändå...:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar