onsdag 5 december 2012

Julklappar med egna etiketter


Idag har det verkligen varit otäckt väder ute, snökaos i  hela landet...Ikväll skulle jag och en kompis på bio men det tar vi en annan dag istället då vi inte vill ut och köra i detta. Istället har det blivit en lugn dag med lite pyssel, jag har slagit in lite paket och använt mina egna etiketter till det.


Jag hade ingen bra penna att skriva med så det blir att köpa en bra sån i morgon, och gömma den för dom får alltid fötter :) 


Här är etiketterna ifall nån av er vill använda dom...Man kan ju även använda dom till annat, själv tänkte jag ha dom till julgodis burkarna... Tryck upp bilden sen höger klickar du och väljer spara som och sen är det bara att skriva ut...Nu är det dags att natta trötta barn, sen blir det film mys i soffan! :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar