söndag 23 december 2012

4:e advent och dagen innan Julafton

Oj oj vad barnen har gått på högvarv här i kväll, dom har så mycket pirr i magen inför julafton :) Det ska bli så mysigt i morgon...Igår så pysslade tjejerna med sin pappa det blev apelsiner med nejlikor, det doftade verkligen jul i hela huset när jag kom hem, underbart. Nähe nu ska jag ta och lägga mig strax, jag har fått skarpa direktiv från tjejerna om att inte vara uppe för sent så att tomten vågar sig hit. Dom har lagt fram gröt, pepparkakor och must så att han ska orka åka runt till alla barn, såå gulligt och en tradition här hos oss :) 
                                                                           God Jul allihopa!







2 kommentarer:

  1. Hej! Du har en superfin blogg med härliga ideer och fina bilder. Bloggen är stilren och jättefin ju. Jag kom ihåg adressen fel och är först nu och tittar igenom vad du har här. Visst är det okej att jag länkar din blogg? Kram/Sanna

    SvaraRadera
  2. Åh tack så mycket! tänkte själv på samma sak förut att länka till din blogg :) det går jätte bra kram / Katja

    SvaraRadera