tisdag 18 december 2012

Glöggkväll & Biobesök

Igår kväll myste vi med glögg framför årets Julkalender " Mysteriet på Greveholm", tjejerna tycker att det är såå spännande,  mamma & pappa oxå för den delen :)
Jag har spanat in lite olika glögg muggar men inte hittat några jag fastnat för, så mumin muggarna får funka fint i stället... I bakgrunden ser ni våran hustomte och julgran, vi har plastgran här hemma pga allergier och så är det ju ganska behändigt och bra att man kan plocka fram den tidigt, det är ju innan julafton som vi vill njuta av den. Sen strax efter nyår så åker den bums ner i källaren igen :) 
Ikväll har jag och en kompis varit på bio och sett Breaking dawn part 2, den var ju himla bra, men jag har ju gillat alla twilight filmerna, jag och alla tonårstjejer :)


1 kommentar:

  1. Verkligen mysig bild!!
    I kväll hade vi våran glögg kväll:)
    Fin blogg du har!
    / Eva

    SvaraRadera