söndag 30 december 2012

Grafisk kärlek

Som jag har nämnt tidigare så är jag ju mycket för grafiska tavlor, dom här två gjorde vi idag, dom är gjorda av ordet kärlek på olika språk ...Tror nog att den med ordet Kärlek kommer att få komma upp i vardagsrummet för där behövs det verkligen lite mera på väggarna. Men det får också vänta för jag känner att jag inte riktigt kan ta tag i sånt just nu, det får bli nått kul att ta tag i när vi är hemma igen. Och i vanlig ordning så hinner jag vela fram och tillbaka några hundra gånger innan jag bestämmer mig :)  



3 kommentarer:

  1. Så fina att jag vill gärna inreda med såna tavlor hemma - med ordet kärlek och hjärtat - i sovrummet kanske? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst skulle vi kunna ordna det :) Vill du ha det på svenska eller finska?
      Barnen vart jätte glada över klänningarna dom var jätte fina! TACK! Blir perfekt till resan :)

      Radera
    2. Kul att de gillade dom och det var ju verkligen perfekt just nu när ni ska åka till Thailand annars hade det varit tråkigt och vänta till sommaren. På svenska passar utmärkt! Vad glad jag blir för sovrummet saknar tavlor helt och jag har bara inte hittat nåt jag gillar. Dessa blir hur bra som helst och så har de *tunnearvoa* när ni gjort de. Kram!

      Radera