lördag 29 december 2012

Lugnt lördagsmys

Här hemma har vi laddat upp för lördagsmys, jag och mannen var egentligen bortbjudna i dag men vi har en liten sjukling här så vi fick skjuta på det...så det får bli mys på hemma plan istället.
Tjejerna har fått fårskinn till sina stolar och dom tycker att det är super gosigt. Ikea sålde dom på rean så det blev några till uterummet också, höjer verkligen mysfaktorn nu när det är kallt och mörkt :)  


Här har vi tagit en bild på ett geléhallon med macro-objektivet, kul när man kan fånga upp detaljer så bra.


Och så mitt helgmys, dom här tidningarna är lika viktiga som lördagsgodiset för mig :)
Det har inte blivit så mycket skrivet om loppis eller nya fynd men jag har har fokus på resan nu, jag får ta sikte på loppisarna när vi kommer hem :) Jag har ett gäng med grejer som jag ska göra om sen men det kommer också efter resan...ska bli riktigt kul att ta tag i det sen...Trevlig helg!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar