torsdag 15 november 2012

Finally

Så här blev det...först visste jag inte om jag vart riktigt nöjd med hyllorna men sen när jag fick allt på sin plats så kändes det bara så rätt. Konstigt det där att flytta runt på lite grejer kan ändra hela intrycket. 


Jag tycker att det är roligt med öppna hyllor för tröttnar man så är det bara att byta ut saker och ändra efter humör, årstid o.s.v. Många av prylarna är från loppis, jag vet mycket loppis prat men jag älskar verkligen känslan av att fynda något. Det blir lite som en skattjakt :) Hitta nått roligt och tänka vad kan jag göra av den här...


Igår så kom jag på att vi har ett gammalt fönster i förrådet som jag haft i många år och tänkt göra om både på ett och annat vis. Nu så tror jag att den ska få vara precis som den är och komma upp på väggen men jag hinner nog vela fram och tillbaka en stund innan den hamnar där, jag i ett nötskal :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar