lördag 24 november 2012

Älskade hyllor och julbekymmer :)

Jag gillar verkligen att ha öppna hyllor, det är så roligt att ändra om i dessa och lätt skapa ett nytt intryck i rummet. Så här har det sett ut nu en stund och jag är fortfarande nöjd så då får det vara ett tag till :)
Inte så bra bild men det är inte så lätt att fota nu när det mest är grått och trist ute. Jag vill ha solsken, några minusgrader och ett par decimeter snö, det skulle vara så underbart!


Här hemma fick jag hjälp av maken att byta till julgardiner då jag gjort mig lite illa i ryggen, men han får nog snällt hjälpa till att byta tillbaka för jag är inte riktigt överens med dom röda som kom upp. Jag brukar älska att få upp dom röda julgardinerna men i år känns det inte alls rätt, det är säkert för att det är så mörkt ute. Jag ger dom några dagar till, känns det inte bättre sen så åker dom :) Det går ju att få till julmyset ändå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar