torsdag 8 november 2012

Bakdag


Idag har jag prov bakat med min nya Kitchen aid och är jätte nöjd med den. Det blev kladdkakemuffins med glasyr, farligt gott blev det.

Kitchenaid Liv i Villan

Valet av köksassistent stod mellan den här och Ankarums men jag tog Kitchen aid för den passa bättre här hemma hos oss...den är lite mindre vilket avgjorde det hela. Sen att den är så snygg är ju bara plus :). 

Storbak Hos Liv i Villan


Så här blev dom, det var inte så lätt att spritsa som jag trodde...ska nog beställa några bättre tyllar för mina är inte så bra. Nästa gång jag ska baka så ska jag prova att göra choklad cupcakes med vitchoklad frosting, hur gott låter inte det....:)
Kladd Muffins Liv i Villan

Här har jag lekt lite med kameran och försökt få till lite fina bilder, det blåa fatet nedan är från serien landscape som Arabia har gjort...


Arabia Liv i Villan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar