onsdag 6 mars 2013

Uterum

Nu vill jag ha vååår...Jag bara längtar så mycket efter att kunna slå upp dörren till vårat ute rum och dricka mitt morgonkaffe där.


 Så här såg det ut när vi startade detta projekt...


Och här är det färdigt...I sommar ska det fyllas med fina blommor och växter, åh vad jag längtar :)
Förra sommaren målade vi väggarna vita och det blev en jättestor skillnad...Jag gillar hur det såg ut förra sommaren fast jag vill ha mera grönt i år, alltså blommor och växter...


Kanske dags att börja planera lite för hur det ska se ut, jag är ju inte så bra på att bestämma mig. Lika bra att vara ute i god tid så man hinner vela lite :).




2 kommentarer:

  1. Fint Katja! Har haft hög feber och idag har jag orkat mer och har t.ex. läst igenom alla dina blogginlägg som jag missat :( en massa fint igen och så härliga bilder! :) vad jag också längtar att få hälsa på er och tillbringa tid i erat uterum! Ni har det finaste huset jag sett på länge! Du är verkligen duktig på att inreda! :) Kram! ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Tråkigt att du haft feber...hoppas du mår bättre nu. Vad roligt att du tycker att det är fint här :) Ni är så välkomna hem till oss! Kram

      Radera