fredag 1 mars 2013

loppis spegel

Så blev jag äntligen färdig med spegeln, det var ju inget avancerat eller så men ibland så hinner man inte med pyssel :) Jag har haft en liten sjukling här hemma så tiden har gått till det istället, vi har tagit det lugnt och myst.. 


Så här såg den ut innan jag började och den var ju snygg redan som den var men ändå kunde jag inte låta bli eftersom det verkade vara ett roligt projekt.


Här fick jag lite hjälp av mannen att limma fast spegeln igen.


Jag provade många olika material till hänget men tyckte att det här blev finast, det är bara vanligt hampa snöre i svart & vit.


Och så här blev den :). Jag tror att den kommer att få hänga i våran hall på övervåningen, där har jag inte hunnit inreda ännu så det blir nog att ta tag i det snart...


2 kommentarer: