lördag 5 januari 2013

Pyssel

Idag har jag hunnit med ett lite pyssel och städning av pyssel rummet. Våra tjejer som också gillar att pyssla håller till där mycket, men att städa undan är inte riktigt lika kul och det ser ut därefter ibland :).  


Den här pryl-hyllan köpte jag på loppis för ganska länge sen, den har blivit klädd med tapetbitar för ett tag sen och nu idag så har jag stämplat ordet Happiness på den...


Här en närbild, älskar verkligen dom här stämplarna men det är inte lätt att få till det 100% fast det är väl lite charmigt att det blir lite snett och vint :).


4 kommentarer:

  1. Så fint Katja! Jätte fint, du är verkligen enormt duktig! Jag vill också prova göra nåt liknande :) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej sanna! Du är så vänlig med dina ord, dom värmer :) Ja prova det är jätte kul, bara att gå på loppis och fynda nått att göra om. Kram!

      Radera
  2. Hej!

    Hittade hit via bloggen Hildas Hem och blev fast en lång stund! Vilken härlig och personlig blogg du har! Hit återkommer jag gärna!

    Välkommen att kika in hos mig!
    Kram från Gotland!

    SvaraRadera
  3. Hej Anna! Vad roligt att du gillar min blogg, du är hjärtligt välkommen tillbaka :) Ska genast kika in hos dig! Kram!

    SvaraRadera