tisdag 30 oktober 2012

Utan dina andetag

Jag gillar grafiska tavlor och tryck väldigt mycket, det finns ju massor av sånt just nu så det är kul. Men jag hade en egen liten idé för en tavla, så mannen min var snäll och hjälpte mig :) Den här kommer att få sitta i hallen med två andra tavlor i liknande stil, det kommer att bli bra!

Liv I Villan Liv i Villan Utan dina

Vi renoverade vårat vardagsrum för x antal månader sen och jag har fortfarande inte fått upp nått på väggarna där, vill ju vara säker på hur jag vill ha det så det inte blir en massa onödiga hål. Men det svåra är att få ihop allt jag gillar, och att hitta tavlor. Tror att jag ska ta och plocka fram penseln igen och se vad jag själv kan få till :) Det var väldigt länge sen jag målade nått, men jag tycker ju att det är roligt så det är ju bara att ge det en chans. Vi får väl se om det blir nått att hänga på väggen :)  


Liv I Villan Utan dina andetag 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar