onsdag 31 oktober 2012

Äntligen färdig!

Nu äntligen är den färdig :) Mitt senaste projekt var alltså att klä om Awab pallen från 60-talet. Tyckte att det passade bra med Josef Franks eldblomma. Jag har tapetserat på en bit golvmatta och sen har jag lackat på tapeten så att den tål att användas. Sen till sist så har jag limmat fast bitarna på pallen med kontakt lim så att det verkligen blir hållbart. Nu ska denna snygga retro pall ut på tradera tror jag, tycker att den är dö läcker men passar inte just nu in hemma hos mig. Det tog lite längre tid och mera jobb än jag trodde men det var den värd...:) 


Liv I Villan Awab pall
                                 
Liv I Villan Awab pall


2 kommentarer:

  1. Hej.
    Pallen vart ju jätte fin älskar mönstret som du satt dit. Fint med lite färg så här på hösten :)

    SvaraRadera