måndag 29 oktober 2012

Ordning och reda!

Den här byrån fann jag på blocket i somras, jag är helt tokig i den här typen av byråar och skåp. Drömmen är att nån gång få tag på en riktigt gammal köpmannadisk, men dom är ju populära och så kostar dom en hel del. Men man vet ju aldrig, bara fortsätta att leta på loppisar :) I den här får jag plats med alla mina smycken allt smink plus lite till. Förut hade jag allt lite utspritt och det blev rörigt när jag skulle ha nått, men nu så är det ordning och reda, det gillar jag! :) Innan barnen så var det inte lika viktigt, men nu så blir det lätt lite rörigt överallt då det busas en hel del, då är det skönt när allt ändå har sin bestämda plats.

Liv I Villan vit låda

Liv I Villan Smycken
småfack inuti lådorna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar