söndag 4 november 2012

Sköna söndag

Denna söndags morgon gick vi upp vid tio tiden...det hör verkligen inte till vanligheten men tjejerna sov ju inte hemma så nu passa vi på :) Men jag tror att jag är en sån som bara blir trött om jag sover för mycket, men nån gång i bland är det skönt så klart. I dag har jag då inte gjort många knop, vi hade vänner över på lunch så lite kycklinggryta har jag i allafall kokat ihop. Nu försöker jag ta tag i mig själv och få lite hyllor målade. Köpte dom på Ikea för ett tag sen och ska ha dom i vardagsrummet så att det kan bli klart nån gång. Vi får väl se vad det blir...Ska kanske byta ut den här hyllan i köket också men vet inte om jag ska eller inte...nä jag är inte velig av mig har bara svårt att bestämma mig :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar