lördag 27 oktober 2012

Gekås fortsättning

Här kommer lite mera fynd ...till tjejerna blev det en del kläder bla dessa fina Pippi tröjor. Ville hitta en till mig också men det fanns tyvärr inte. Men jag hittade lite inrednings grejer och det är ju nästan roligare att shoppa än kläder :) 


Liv i Villan Pippi Tröja

 Den här  lyktan blev mitt bästa köp...den är helt underbar och kommer att passa bra där jag tänkt att ha den, men jag måste fixa lite hyllor och sånt först, kommer visa sen hur det blev.

Liv i Villan ljuslykt

På Jul avdelningen fanns dessa söta tomtar, dom kommer att få bo i vardagsrummet i Jul, får bara gömma dom tills dess för tjejerna vill lägga vantarna på dom redan nu :)

Liv i Villan  Tomtar

Sen blev det 8 nya koppar, ganska stora i modellen och denna fina betong lykta. Jag tycker mycket om betong, det bryter av så fint. Nu är det dags att natta trötta barn....Sen blir det lite film mys framför brasan.

Liv i Villan Muggar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar